A A A

Anunţ - concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante

24 Februarie 2017 | 0

Anunţ - concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante

Judecătoria Bălţi ( sediul Central ) anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante

(termen  limită 15 martie 2017) 

 

I. În conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, JudecătoriaBălţi( sediul Central) anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de:

 

-  Șef al secretaritului (perioadă nedeterminată);

II. Condiţiile de bază pentru participare la concurs:

La  funcţiile publice vacante poate candida persoana care îndeplineşte următoarele condiţii: 

-   deţine cetăţenia Republicii Moldova;

-   dispune de capacitatea deplină de exerciţiu;

-   nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;

-   este aptă din punct de vedere al sănătăţii;

-   are studiile necesare prevăzute pentru funcţia public respectivă;

-   nu are antecedentepenalenestinse;

-   nu este privată de dreptul de a ocupa funcţii publice;

-   cunoaşte limba de stat;

-   îndeplineşte cerinţele specific pentruocupareafuncţiei.

 

 III.  Persoaneleinteresateurmeazăsădepună personal Dosarul de concurs, care conţine:

-   formularul de participare;

-   copiabuletinului de identitate;

-   copiadiplomei de studiişisuplimentul la diplomă1;

-   copiile  certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionareprofesionalăşi/sau de specializare;

-   copiacarnetului de muncă;

-   documentele de evidenţămilitară - pentrurecruţişirezervişti;

-   cazieruljudiciar 2.

  

NOTĂ:

Copiiledocumentelorprezentate pot fi autentificate de notarsau se prezintăîmpreună cu documenteleoriginalepentru a verificaveridicitatealor.

 1Candidaţii  caredeţinacte de studiieliberate de instituţiile de învăţămîntacreditateîn  ţara de provenienţăurmeazăsăprezinteCertificatul de recunoaştereşiechivalare, act eliberat de cătreMinisterulEducaţiei.

2Cazierul judiciarpoate fi înlocuit cu declaraţiapeproprierăspundere.Înacestcaz, candidatul are obligaţiasăcompletezedosarul de concurs cu originaluldocumentuluiîntermen de maximum 10 zilecalendaristice de la data la care a fostînvingător, sub sancţiunea  neemiteriiactuluiadministrativ de numire.

 

 IV. Termenul de depunere a documentelorpentruparticipare la concurs – 15 martie 2017, ora 17:00

 

 V. Șef al secretariatului(perioadănedeterminată);

1. Sarcinile de bază ale funcţieipublice:

 

-          Asigurareaactivități administrative șiorganizatorice a instanțeijudecătorești;

-          Identificareanecesităților legate de infrastructurainstanțeișielaborareapropunerilor de asigurare;

-          Organizareașiasigurareaactivității de achiziționare a mărfurilorșiserviciilor;

-          Contribuirea la elaborareașiexecutareaplanurilorstrategice de dezvoltareainstanțeijudecătorești.

 

2. Cerinţelespecificepentruocupareafuncţieipublice:

 - studiisuperioarejuridice;

- cunoaşterealegislaţieiîndomeniu;

- 4 aniexperienţăprofesionalăîndomeniu;

- cunoaștereauneilimbi de circulație international (nivel B2);

- cunoaşterealimbii de stat;

- abilităţi de utilizare a computerului.

V. Bibliografiaconcursului:

1. ConstituţiaRepublicii Moldova;

2. Acte legislative specificedomeniului de specialitate:

·         Codul de ProcedurăCivilă al Republicii Moldova din 30.05.2003;

·         Codul Civil al Republicii Moldova din 06.06.2002;

·         CodulMuncii al Republicii Moldova din 28.03.2003;

·         CodulFamiliei al Republicii Moldova din 26.10.2000;

·         Codul Penal al Republicii Moldova din 18.04.2002;

·         Codul de procedurăpenală al Republicii Moldova din 14.03.2003;

·         CodulContravenţional al Republicii Moldova din 24.10.2008;

·         Codul de executare al Republicii Moldova din 24.12.2004;

·         Legea nr. 514-XIII din 06 iulie 1995 privindorganizareajudecătorească;

·         Legea nr. 87 din 21.04.2011 privindrepararea de către stat a prejudiciuluicauzatprinîncălcareadreptului la judecareaîntermenrezonabil a cauzeisau a dreptului la executareaîntermenrezonabil a hotărâriijudecătoreşti;

·         Legeacontenciosuluiadministrativ nr. 793 din 10.02.2000;

·         Legea nr. 982- XIV din 11.05.2000 privindaccesul la informaţie;

·         Legea nr. 190-XIII din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;

 3.  Acte legislative specificedomeniuluiserviciului public:

·         Legea nr. 158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţiapublicăşistatutulfuncţionarului public;

·         Legea nr. 25-XVI din 22.02.2008 privindCodul de conduită a funcţionarului public;

·         Legea nr. 16-XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese;

·          Legea nr. 271-XVI din 18.12.2008 privindverificareatitularilorşi a candidaţilor la funcţiipublice;

·         Legea nr. 48 din 22.03.2012 privindsistemul de salarizare a funcţionarilorpublici;

·         Legea nr. 59 din 15.03.2007 privindstatutulșiorganizareaactivitățiigrefierilor din cadrulinstanțejudecătorești.

4.  Legislaţia CEDO.

5. Alteacte legislative îndomeniul.

 Pentruinformaţiisuplimentare:

Telefon de contact: 0231 22212, 0231 22277, 0231 60621.

Adresapoştală: mun. Bălţi, str. Hotinului 43.

Persoana de contact:

Plotenco Natalia, Şef al Secretariatului;

Levco Tatiana, specialist principal înServiciulresurseumane