Judecătoria Bălţi anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante
(termen limită 18 aprilie 2017)
În conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, Judecătoria Bălţi anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de:
I. Specialiști principali al Direcţiei de evidenţă şi documentare procesuală Judecătoria Bălți (Sediul central)
II. Specialiști principali al Direcţiei de evidenţă şi documentare procesuală Judecătoria Bălți (Sediul Fălești)
III. Specialiști principali al Direcţiei de evidenţă şi documentare procesuală Judecătoria Bălți (Sediul Sîngerei)
Condiţiile de bază pentru participare la concurs:
La funcţiile publice vacante poate candida persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- dispune de capacitatea deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
- este aptă din punct de vedere al sănătăţii;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
- nu are antecedente penale nestinse;
- nu este privată de dreptul de a ocupa funcţii publice;
- cunoaşte limba de stat;
- îndeplineşte cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei.
Persoanele interesate urmează să depună personal Dosarul de concurs, care conţine:
- formularul de participare;
- copia buletinului de identitate;
- copia diplomei de studii şi suplimentul la diplomă1;
- copiile certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
- copia carnetului de muncă;
- documentele de evidenţă militară - pentru recruţi şi rezervişti;
- cazierul judiciar 2.
NOTĂ:
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
1Candidaţii care deţin acte de studii eliberate de instituţiile de învăţămînt acreditate în ţara de provenienţă urmează să prezinte Certificatul de recunoaştere şi echivalare, act eliberat de către Ministerul Educaţiei.
2Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs – 18 aprilie 2017, ora 17:00
I. Specialist principal al Direcţiei de evidenţă şi documentare procesuală;
1. Sarcinile de bază ale funcţiei publice:
- perfectarea nomenclatorului dosarelor;
- introducerea informaţiilor despre dosare în Programul Integral de Gestionare a Dosarelor;
- întocmirea rapoartelor statistice semestriale şi anuale;
- asigurarea transmiterei dosarelor în arhiva.
2. Cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei publice:
- studii superioare juridice;
- 1 an de experienţă profesională în domeniu;
- cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- cunoaşterea limbii de stat;
- abilităţi de utilizare a computerului.
Bibliografia concursului:
1. Constituţia Republicii Moldova;
2. Acte legislative specifice domeniului de specialitate:
3. Acte legislative specifice domeniului serviciului public:
4. Legislaţia CEDO.
Pentru informaţii suplimentare:
Telefon de contact: 0231 22212, 0231 22277, 0231 60621.
Adresa poştală: mun. Bălţi, str. Hotinului 43.
Persoana de contact:
Ceban Natalia, Şef al Secretariatului interimar;
Levco Tatiana, șef Serviciu resurse umane.