Anunţ - concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante
Judecătoria Bălţi(sediul Central ) anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante
(termen limită 10aprilie 2018)
I. Înconformitate cu Regulamentul cu privire la ocupareafuncţieipublicevacanteprinconcursaprobatprinHotărîreaGuvernului nr. 201 din 11 martie 2009, JudecătoriaBălţi(sediul Central) anunţă concurs pentruocupareafuncţieipublicevacante de:
- Șef al secretaritului (perioadănedeterminată);
II. Condiţiile de bazăpentruparticipare la concurs:
La funcţiilepublicevacantepoate candida persoana care îndeplineşteurmătoarelecondiţii:
- deţinecetăţeniaRepublicii Moldova;
- dispune de capacitateadeplină de exerciţiu;
- nu a împlinitvîrstanecesarăobţineriidreptului la pensiepentrulimită de vîrstă;
- esteaptă din punct de vedere al sănătăţii;
- are studiilenecesareprevăzutepentrufuncţia public respectivă;
- nu are antecedentepenalenestinse;
- nuesteprivată de dreptul de a ocupafuncţiipublice;
- cunoaştelimba de stat;
- îndeplineştecerinţele specific pentruocupareafuncţiei.
III. Persoaneleinteresateurmeazăsădepună personal Dosarul de concurs, care conţine:
- formularul de participare;
- copiabuletinului de identitate;
- copiadiplomei de studiişisuplimentul la diplomă1;
- copiile certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionareprofesionalăşi/sau de specializare;
- copiacarnetului de muncă;
- documentele de evidenţămilitară – pentru recruit şirezervişti;
- cazieruljudiciar 2.
NOTĂ:
Copiiledocumentelorprezentate pot fi autentificate de notarsau se prezintăîmpreună cu documenteleoriginalepentru a verificaveridicitatealor.
1 Candidaţii caredeţinacte de studiieliberate de instituţiile de învăţămîntacreditateîn ţara de provenienţăurmeazăsăprezinteCertificatul de recunoaştereşiechivalare, act eliberat de cătreMinisterulEducaţiei.
2 Cazieruljudiciarpoate fi înlocuit cu declaraţiapeproprierăspundere.Înacestcaz, candidatul are obligaţiasăcompletezedosarul de concurs cu originaluldocumentuluiîntermen de maximum 10 zilecalendaristice de la data la care a fostînvingător, sub sancţiunea neemiteriiactuluiadministrativ de numire.
IV. Termenul de depunere a documentelorpentruparticipare la concurs – 10.04.2018, ora 17:00
V. Șef al secretariatului (perioadănedeterminată);
1. Sarcinile de bază ale funcţieipublice:
- Asigurareaactivitățiiadministrativeșiorganizatorice a instanțeijudecătorești;
- Identificareanecesităților legate de infrastructurainstanțeișielaborareapropunerilor de asigurare;
- Organizareașiasigurareaactivității de achiziționareamărfurilorșiserviciilor;
- Contribuirea la elaborareașiexecutareaplanurilorstrategice de dezvoltareainstanțeijudecătorești.
2. Cerinţelespecificepentruocupareafuncţieipublice:
- studiisuperioarejuridice;
- cunoaşterealegislaţieiîndomeniu;
- 4 aniexperienţăprofesionalăîndomeniu;
- cunoaștereauneilimbi de circulațieinternatională (nivel B2);
- cunoaşterealimbii de stat;
- abilităţi de utilizare a computerului.
V. Bibliografiaconcursului:
1. ConstituţiaRepublicii Moldova;
2. Acte legislative specificedomeniului de specialitate:
· Codul de ProcedurăCivilă al Republicii Moldova din 30.05.2003;
· Codul Civil al Republicii Moldova din 06.06.2002;
· CodulMuncii al Republicii Moldova din 28.03.2003;
· CodulFamiliei al Republicii Moldova din 26.10.2000;
· Codul Penal al Republicii Moldova din 18.04.2002;
· Codul de procedurăpenală al Republicii Moldova din 14.03.2003;
· CodulContravenţional al Republicii Moldova din 24.10.2008;
· Codul de executare al Republicii Moldova din 24.12.2004;
· Legea nr. 514-XIII din 06 iulie 1995 privindorganizareajudecătorească;
· Legea nr. 87 din 21.04.2011 privindrepararea de către stat a prejudiciuluicauzatprinîncălcareadreptului la judecareaîntermenrezonabil a cauzeisau a dreptului la executareaîntermenrezonabil a hotărâriijudecătoreşti;
· Legeacontenciosuluiadministrativ nr. 793 din 10.02.2000;
· Legea nr. 982- XIV din 11.05.2000 privindaccesul la informaţie;
· Legea nr. 190-XIII din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;
3. Acte legislative specific domeniuluiserviciului public:
· Legea nr. 158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţiapublicăşistatutulfuncţionarului public;
· Legea nr. 25-XVI din 22.02.2008 privindCodul de conduită a funcţionarului public;
· Legea nr. 16-XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese;
· Legea nr. 271-XVI din 18.12.2008 privindverificareatitularilorşi a candidaţilor la funcţiipublice;
· Legea nr. 48 din 22.03.2012 privindsistemul de salarizare a funcţionarilorpublici;
· Legea nr. 59 din 15.03.2007 privindstatutulșiorganizareaactivitățiigrefierilor din cadrulinstanțeijudecătorești.
4. Legislaţia CEDO.
5. Alteacte legislative îndomeniu.
Pentruinformaţiisuplimentare:
Telefon de contact: 0231 22212, 0231 22277, 0231 60621.
Adresapoştală: mun. Bălţi, str. Hotinului 43.
Persoana de contact:
Costaș Natalia – Șef al Serviciului resurse umane;
Mușac Irina – Specialist principalServiciulResurseUmane