A A A

Anunţ - concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante Judecătoria Bălţi(sediul Central )

22 Martie 2018 | 0

Anunţ - concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante

Judecătoria Bălţi(sediul Central ) anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante

(termen  limită 10aprilie 2018)

 

I. Înconformitate cu Regulamentul cu privire la ocupareafuncţieipublicevacanteprinconcursaprobatprinHotărîreaGuvernului nr. 201 din 11 martie 2009, JudecătoriaBălţi(sediul Central) anunţă concurs pentruocupareafuncţieipublicevacante de:

 

-  Șef al secretaritului (perioadănedeterminată);

II. Condiţiile de bazăpentruparticipare la concurs:

La  funcţiilepublicevacantepoate candida persoana care îndeplineşteurmătoarelecondiţii: 

-   deţinecetăţeniaRepublicii Moldova;

-   dispune de capacitateadeplină de exerciţiu;

-   nu a împlinitvîrstanecesarăobţineriidreptului la pensiepentrulimită de vîrstă;

-   esteaptă din punct de vedere al sănătăţii;

-   are studiilenecesareprevăzutepentrufuncţia public respectivă;

-   nu are antecedentepenalenestinse;

-   nuesteprivată de dreptul de a ocupafuncţiipublice;

-   cunoaştelimba de stat;

-   îndeplineştecerinţele specific pentruocupareafuncţiei.

 

 III.  Persoaneleinteresateurmeazăsădepună personal Dosarul de concurs, care conţine:

-   formularul de participare;

-   copiabuletinului de identitate;

-   copiadiplomei de studiişisuplimentul la diplomă1;

-   copiile  certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionareprofesionalăşi/sau de specializare;

-   copiacarnetului de muncă;

-   documentele de evidenţămilitară – pentru recruit şirezervişti;

-   cazieruljudiciar 2.

  

NOTĂ:

Copiiledocumentelorprezentate pot fi autentificate de notarsau se prezintăîmpreună cu documenteleoriginalepentru a verificaveridicitatealor.

 1 Candidaţii  caredeţinacte de studiieliberate de instituţiile de învăţămîntacreditateîn  ţara de provenienţăurmeazăsăprezinteCertificatul de recunoaştereşiechivalare, act eliberat de cătreMinisterulEducaţiei.

2 Cazieruljudiciarpoate fi înlocuit cu declaraţiapeproprierăspundere.Înacestcaz, candidatul are obligaţiasăcompletezedosarul de concurs cu originaluldocumentuluiîntermen de maximum 10 zilecalendaristice de la data la care a fostînvingător, sub sancţiunea  neemiteriiactuluiadministrativ de numire.

 

 IV. Termenul de depunere a documentelorpentruparticipare la concurs – 10.04.2018, ora 17:00

 

 V. Șef al secretariatului (perioadănedeterminată);

1. Sarcinile de bază ale funcţieipublice:

 

-          Asigurareaactivitățiiadministrativeșiorganizatorice a instanțeijudecătorești;

-          Identificareanecesităților legate de infrastructurainstanțeișielaborareapropunerilor de asigurare;

-          Organizareașiasigurareaactivității de achiziționareamărfurilorșiserviciilor;

-          Contribuirea la elaborareașiexecutareaplanurilorstrategice de dezvoltareainstanțeijudecătorești.

 

2. Cerinţelespecificepentruocupareafuncţieipublice:

 - studiisuperioarejuridice;

- cunoaşterealegislaţieiîndomeniu;

4 aniexperienţăprofesionalăîndomeniu;

- cunoaștereauneilimbi de circulațieinternatională (nivel B2);

- cunoaşterealimbii de stat;

- abilităţi de utilizare a computerului.

V. Bibliografiaconcursului:

1. ConstituţiaRepublicii Moldova;

2. Acte legislative specificedomeniului de specialitate:

·         Codul de ProcedurăCivilă al Republicii Moldova din 30.05.2003;

·         Codul Civil al Republicii Moldova din 06.06.2002;

·         CodulMuncii al Republicii Moldova din 28.03.2003;

·         CodulFamiliei al Republicii Moldova din 26.10.2000;

·         Codul Penal al Republicii Moldova din 18.04.2002;

·         Codul de procedurăpenală al Republicii Moldova din 14.03.2003;

·         CodulContravenţional al Republicii Moldova din 24.10.2008;

·         Codul de executare al Republicii Moldova din 24.12.2004;

·         Legea nr. 514-XIII din 06 iulie 1995 privindorganizareajudecătorească;

·         Legea nr. 87 din 21.04.2011 privindrepararea de către stat a prejudiciuluicauzatprinîncălcareadreptului la judecareaîntermenrezonabil a cauzeisau a dreptului la executareaîntermenrezonabil a hotărâriijudecătoreşti;

·         Legeacontenciosuluiadministrativ nr. 793 din 10.02.2000;

·         Legea nr. 982- XIV din 11.05.2000 privindaccesul la informaţie;

·         Legea nr. 190-XIII din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;

 3.  Acte legislative specific domeniuluiserviciului public:

·         Legea nr. 158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţiapublicăşistatutulfuncţionarului public;

·         Legea nr. 25-XVI din 22.02.2008 privindCodul de conduită a funcţionarului public;

·         Legea nr. 16-XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese;

·          Legea nr. 271-XVI din 18.12.2008 privindverificareatitularilorşi a candidaţilor la funcţiipublice;

·         Legea nr. 48 din 22.03.2012 privindsistemul de salarizare a funcţionarilorpublici;

·         Legea nr. 59 din 15.03.2007 privindstatutulșiorganizareaactivitățiigrefierilor din cadrulinstanțeijudecătorești.

4.  Legislaţia CEDO.

5. Alteacte legislative îndomeniu.

 Pentruinformaţiisuplimentare:

Telefon de contact: 0231 22212, 0231 22277, 0231 60621.

Adresapoştală: mun. Bălţi, str. Hotinului 43.

Persoana de contact:

Costaș Natalia – Șef al Serviciului resurse umane;

Mușac Irina – Specialist principalServiciulResurseUmane