COMISIA DE CONCURS ANUNTĂ PRELUNGIREA TERMENULUI DE DEPUNEREA A DOSARELOR DE PARTICIPARE LA CONCURSUL PENTRU OCUPAREA FUNCȚIEI VACANTE DIN CADRUL JUDECĂTORIEI BĂLȚI
(termen limită 10 aprilie 2017)
I. În conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, Judecătoria Bălţi ( sediul Central) anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de:
- Specialist principal serviciul financiar-economic
II. Condiţiile de bază pentru participare la concurs:
La funcţiile publice vacante poate candida persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- dispune de capacitatea deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
- este aptă din punct de vedere al sănătăţii;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
- nu are antecedente penale nestinse;
- nu este privată de dreptul de a ocupa funcţii publice;
- cunoaşte limba de stat;
- îndeplineşte cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei.
III. Persoanele interesate urmează să depună personal Dosarul de concurs, care conţine:
- formularul de participare;
- copia buletinului de identitate;
- copia diplomei de studii şi suplimentul la diplomă1;
- copiile certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
- copia carnetului de muncă;
- documentele de evidenţă militară - pentru recruţi şi rezervişti;
- cazierul judiciar 2.
NOTĂ:
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
1Candidaţii care deţin acte de studii eliberate de instituţiile de învăţămînt acreditate în ţara de provenienţă urmează să prezinte Certificatul de recunoaştere şi echivalare, act eliberat de către Ministerul Educaţiei.
2Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
IV. Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs – 10 aprilie 2017, ora 17:00
V. Specialist principal serviciul financiar-economic;
1. Sarcinile de bază ale funcţiei publice:
-Asigurarea evidenței activelor ,serviciilor procurate și decontărilor cu furnizorii;
- Participarea la procesul de achiziții publice de bunuri și servicii;
-Întocmirea documentelor de plată și prezentarea acestora pentru efectuarea plăților la Trezoreria de Stat;
-Ținerea evidenței contabile a bunurilor materiale ale instanței;
-Contribuirea la efectuarea inventarierii generale a patrimoniului instanței,evaluarea și reflectarea rezultatelor în evidența contabilă.
2. Cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei publice:
- studii superioare de specialitate;
- cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- 1 an experienţă profesională în domeniu;
- cunoaşterea limbii de stat;
- abilităţi de utilizare a computerului.
V. Bibliografia concursului:
1. Constituţia Republicii Moldova;
2. Acte legislative specifice domeniului de specialitate:
· Codul Muncii al Republicii Moldova din 28.03.2003;
· Legea contabilității nr.113 27.04.2007
· Legea nr. 514-XIII din 06 iulie 1995 privind organizarea judecătorească;
· Legea nr. 982- XIV din 11.05.2000 privind accesul la informaţie;
· Legea nr. 190-XIII din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;
3. Acte legislative specifice domeniului serviciului public:
· Legea nr. 158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
· Legea nr. 25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
· Legea nr. 16-XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese;
· Legea nr. 271-XVI din 18.12.2008 privind verificarea titularilor şi a candidaţilor la funcţii publice;
· Legea nr. 48 din 22.03.2012 privind sistemul de salarizare a funcţionarilor publici;
.
5. Alte acte legislative în domeniul.
Pentru informaţii suplimentare:
Telefon de contact: 0231 22212, 0231 22277, 0231 60621.
Adresa poştală: mun. Bălţi, str. Hotinului 43.
Persoana de contact:
Ceban Natalia, Şef al Secretariatului interimar;
Levco Tatiana, specialist principal în Serviciul resurse umane