A A A

Concurs privind ocuparea funcției publice vacante

18 Iulie 2017 | 1

Judecătoria Bălţi anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante

(termen limită 07 august 2017)  

I. În  conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, Judecătoria Bălţi ( sediul Central) anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de:

 

-  Șef al secretaritului (perioadă nedeterminată);

II. Condiţiile de bază pentru participare la concurs:

La  funcţiile publice vacante poate candida persoana care îndeplineşte următoarele condiţii: 

-   deţine cetăţenia Republicii Moldova;

-   dispune de capacitatea deplină de exerciţiu;

-   nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie  

-   are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;

-   nu are antecedente penale nestinse;

-   nu este privată de dreptul de a ocupa funcţii publice;

-   cunoaşte limba de stat;

-   îndeplineşte cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei.

 

 III.  Persoanele interesate urmează să depună personal Dosarul de concurs, care conţine:

-   formularul de participare;

-   copia buletinului de identitate;

-   copia diplomei de studii şi suplimentul la diplomă1;

-   copiile  certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;

-   copiacarnetului de muncă;

-   documentele de evidenţă militară - pentru recruţi şi rezervişti;

-   cazierul judiciar 2.

  

NOTĂ:

Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notarsau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.

 1Candidaţii  care deţin acte de studii eliberate de instituţiile de învăţămînt acreditate în  ţara de provenienţă urmează să prezinte Certificatul de recunoaştere şi echivalare, act eliberat de către Ministeru lEducaţiei.

2Cazierul judiciarpoate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere. Înacestcaz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost învingător, sub sancţiunea  neemiterii actului administrativ de numire.

 

 IV. Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs – 07 august 2017, ora 17:00

 

 V. Șef al secretariatului (perioadă nedeterminată);

1. Sarcinile de bază ale funcţiei publice:

 

-          Asigurarea activități administrative și organizatorice a instanței judecătorești;

-          Identificarea necesităților legate de infrastructura instanțe iși elaborare apropunerilor de asigurare;

-          Organizarea și asigurarea activității de achiziționarea mărfurilor și serviciilor;

-          Contribuirea la elaborarea și executarea planurilor strategice de dezvoltarea instanței judecătorești.

 

2. Cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei publice:

 - studiisuperioarejuridice;

- cunoaşterealegislaţieiîndomeniu;

- 4 aniexperienţăprofesionalăîndomeniu;

- cunoaștereauneilimbi de circulație international (nivel B2);

- cunoaşterealimbii de stat;

- abilităţi de utilizare a computerului.

V. Bibliografiaconcursului:

1. ConstituţiaRepublicii Moldova;

2. Acte legislative specificedomeniului de specialitate:

  • Codul de ProcedurăCivilă al Republicii Moldova din 30.05.2003;
  • Codul Civil al Republicii Moldova din 06.06.2002;
  • CodulMuncii al Republicii Moldova din 28.03.2003;
  • CodulFamiliei al Republicii Moldova din 26.10.2000;
  • Codul Penal al Republicii Moldova din 18.04.2002;
  • Codul de procedurăpenală al Republicii Moldova din 14.03.2003;
  • CodulContravenţional al Republicii Moldova din 24.10.2008;
  • Codul de executare al Republicii Moldova din 24.12.2004;
  • Legea nr. 514-XIII din 06 iulie 1995 privindorganizareajudecătorească;
  • Legea nr. 87 din 21.04.2011 privindrepararea de către stat a prejudiciuluicauzatprinîncălcareadreptului la judecareaîntermenrezonabil a cauzeisau a dreptului la executareaîntermenrezonabil a hotărâriijudecătoreşti;
  • Legeacontenciosuluiadministrativ nr. 793 din 10.02.2000;
  • Legea nr. 982- XIV din 11.05.2000 privindaccesul la informaţie;
  • Legea nr. 190-XIII din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;

 3.  Acte legislative specificedomeniuluiserviciului public:

  • Legea nr. 158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţiapublicăşistatutulfuncţionarului public;
  • Legea nr. 25-XVI din 22.02.2008 privindCodul de conduită a funcţionarului public;
  • Legea nr. 16-XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese;
  •  Legea nr. 271-XVI din 18.12.2008 privindverificareatitularilorşi a candidaţilor la funcţiipublice;
  • Legea nr. 48 din 22.03.2012 privindsistemul de salarizare a funcţionarilorpublici;
  • Legea nr. 59 din 15.03.2007 privindstatutulșiorganizareaactivitățiigrefierilor din cadrulinstanțejudecătorești.

4.  Legislaţia CEDO.

5. Alteacte legislative îndomeniul.

 Pentruinformaţiisuplimentare:

Telefon de contact: 0231 22212, 0231 22277, 0231 60621.

Adresapoştală: mun. Bălţi, str. Hotinului 43.

Persoana de contact:

Ceban Natalia, Şef al Secretariatuluiinterimar;

Levco Tatiana, specialist principal înServiciulresurseumane