A A A

Judecătoria Bălţi anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante

15 Octombrie 2019 | 79

Judecătoria Bălţi anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante

(termen limită 03 noiembrie 2019)

 

Înconformitate cu Regulamentul cu privire la ocupareafuncţieipublicevacanteprin concurs aprobatprin Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, Judecătoria Bălţi anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de:

 

- Specialist superior Secția evidență și documentare procesuală a cauzelor civile, comerciale și de contencios administrativ (sediul central) perioadă nedeterminată

 

I. Condiţiile de bazăpentruparticipare la concurs:

 

La  funcţiapublicăvacantăpoate candida persoana care îndeplineşteurmătoarelecondiţii: 

-   deţinecetăţeniaRepublicii Moldova;

-   dispune de capacitateadeplină de exerciţiu;

-   nu a împlinitvîrstanecesarăobţineriidreptului la pensiepentrulimită de vîrstă;

-   esteaptă din punct de vedere al sănătăţii;

-   are studiilenecesareprevăzutepentrufuncţiapublicărespectivă;

-   nu are antecedentepenalenestinse;

-   nuesteprivată de dreptul de a ocupafuncţiipublice;

-   cunoaştelimba de stat;

-   îndeplineştecerinţelespecificepentruocupareafuncţiei.

 

 II.  Persoaneleinteresateurmeazăsădepună personal Dosarul de concurs, care conţine:

 

-   formularul de participare;

-   copiabuletinului de identitate;

-   copiadiplomei de studiişisuplimentul la diplomă1;

-  copiile  certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionareprofesionalăşi/sau de specializare;

-   copiacarnetului de muncă;

-   documentele de evidenţămilitară - pentrurecruţişirezervişti;

-   cazieruljudiciar 2.

  

NOTĂ:

Copiiledocumentelorprezentate pot fi autentificate de notarsau se prezintăîmpreună cu documenteleoriginalepentru a verificaveridicitatealor.

1Candidaţii  caredeţinacte de studiieliberate de instituţiile de învăţămîntacreditateîn  ţara de provenienţăurmeazăsăprezinteCertificatul de recunoaştereşiechivalare, act eliberat de cătreMinisterulEducaţiei.

2Cazierul judiciarpoate fi înlocuit cu declaraţiapeproprierăspundere.Înacestcaz, candidatul are obligaţiasăcompletezedosarul de concurs cu originaluldocumentuluiîntermen de maximum 10 zilecalendaristice de la data la care a fostînvingător, sub sancţiunea  neemiteriiactuluiadministrativ de numire.

 

 III. Termenul de depunere a documentelorpentruparticipare la concurspînă la data de 03 noiembrie 2019 ora 17:00.

 IV. Specialist superior

1. Sarcinile de bază ale funcţieipublice:

1. Primirea de la grefier a dosarelor civile, comerciale şi de contencios administrativ, după examinare;

2. Asigurarea accesului participanţilor la proces la materialele dosarelor civile, comerciale şi de contencios administrativ, aflate în examinare;

3. Contribuirea la întocmirea rapoartelor statistice;

4. Gestionarea dosarelor după remiterea din instanțele ierarhic superioare.

2. Cerinţelespecificepentruocupareafuncţieipublice:

 

- 6 luni de experienţă profesională în domeniu;

- abilităţi de utilizare a computerului

 

Bibliografiaconcursului:

1. ConstituţiaRepublicii Moldova;

2. Acte legislative specificedomeniului de specialitate:

·         Codul de ProcedurăCivilă al Republicii Moldova din 30.05.2003;

·         Codul Civil al Republicii Moldova din 06.06.2002;

·         CodulMuncii al Republicii Moldova din 28.03.2003;

·         CodulFamiliei al Republicii Moldova din 26.10.2000;

·         Codul Penal al Republicii Moldova din 18.04.2002;

·         Codul de procedurăpenală al Republicii Moldova din 14.03.2003;

·         CodulContravenţional al Republicii Moldova din 24.10.2008;

·         Codul de executare al Republicii Moldova din 24.12.2004;

·         Legea nr. 514-XIII din 06 iulie 1995 privindorganizareajudecătorească;

·         Legeacontenciosuluiadministrativ nr. 793 din 10.02.2000;

·         Legea nr. 982- XIV din 11.05.2000 privindaccesul la informaţie;

·         Legea nr. 190-XIII din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;

·          

 3.  Acte legislative specificedomeniuluiserviciului public:

·         Legea nr. 158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţiapublicăşistatutulfuncţionarului public;

·         Legea nr. 25-XVI din 22.02.2008 privindCodul de conduită a funcţionarului public;

·         Legea nr. 16-XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese;

·         Legea nr. 1264-XV din 19.07.2002 privinddeclarareaşicontrolulveniturilorşi a proprietăţiidemnitarilor de stat, judecătorilor, procurorilor, funcţionarilorpublicişi a unorpersoane cu funcţie de conducere;

·          Legea nr. 90-XVI din 25.04.2008 cu privire la prevenireaşicombatereacorupţiei;

·          Legea nr. 271-XVI din 18.12.2008 privindverificareatitularilorşi a candidaţilor la funcţiipublice;

·         Legea nr. 48 din 22.03.2012 privindsistemul de salarizare a funcţionarilorpublici;

·         Legea nr. 59 din 15.03.2007 privindstatutulșiorganizareaactivitățiigrefierilor din cadrulinstanțejudecătorești;

·         Legea nr. 325 din 23.12.2013 privindtestareaintegrităţiiprofesionale;

·         HorărîreaGuvernului nr. 94 din 01.02.2013 pentruaprobareaRegulamentului cu privire la evaluareaperformanţelorcolective.

·         HotărîreaGuvernului nr. 134 din 22.02.2013 privindstabilireavaloriiadmise a cadourilorsimbolice, a celoroferite din politeţesau cu prilejulanumitoracţiuni de protocol;

·         Alteacte legislative.

 

 

Pentruinformaţiisuplimentare:

Telefon de contact: 0231 6-06-21.

Adresapoştală: mun. Bălţi, str. Hotinului 43.

Persoana de contact:

Mușac Irina, Șef Serviciu Resurse Umane.