A A A

Judecătoria Bălţi anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de șef al secretariatului (termen limită 27 iunie 2017)

08 Iunie 2017 | 1

 

I. Înconformitate cu Regulamentul cu privire la ocupareafuncţieipublicevacanteprinconcursaprobatprinHotărîreaGuvernului nr. 201 din 11 martie 2009, JudecătoriaBălţi( sediul Central) anunţă concurs pentruocupareafuncţieipublicevacante de:

 

-  Șef al secretaritului (perioadănedeterminată);

II. Condiţiile de bazăpentruparticipare la concurs:

La  funcţiilepublicevacantepoate candida persoana care îndeplineşteurmătoarelecondiţii: 

-   deţinecetăţeniaRepublicii Moldova;

-   dispune de capacitateadeplină de exerciţiu;

-   nu a împlinitvîrstanecesarăobţineriidreptului la pensiepentrulimită de vîrstă;

-   esteaptă din punct de vedere al sănătăţii;

-   are studiilenecesareprevăzutepentrufuncţiapublicărespectivă;

-   nu are antecedentepenalenestinse;

-   nuesteprivată de dreptul de a ocupafuncţiipublice;

-   cunoaştelimba de stat;

-   îndeplineştecerinţelespecificepentruocupareafuncţiei.

 

 III.  Persoaneleinteresateurmeazăsădepună personal Dosarul de concurs, care conţine:

-   formularul de participare;

-   copiabuletinului de identitate;

-   copiadiplomei de studiişisuplimentul la diplomă1;

-   copiile  certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionareprofesionalăşi/sau de specializare;

-   copiacarnetului de muncă;

-   documentele de evidenţămilitară - pentrurecruţişirezervişti;

-   cazieruljudiciar 2.

  

NOTĂ:

Copiiledocumentelorprezentate pot fi autentificate de notarsau se prezintăîmpreună cu documenteleoriginalepentru a verificaveridicitatealor.

 1Candidaţii  caredeţinacte de studiieliberate de instituţiile de învăţămîntacreditateîn  ţara de provenienţăurmeazăsăprezinteCertificatul de recunoaştereşiechivalare, act eliberat de cătreMinisterulEducaţiei.

2Cazierul judiciarpoate fi înlocuit cu declaraţiapeproprierăspundere.Înacestcaz, candidatul are obligaţiasăcompletezedosarul de concurs cu originaluldocumentuluiîntermen de maximum 10 zilecalendaristice de la data la care a fostînvingător, sub sancţiunea  neemiteriiactuluiadministrativ de numire.

 

 IV. Termenul de depunere a documentelorpentruparticipare la concurs – 27iunie 2017, ora 17:00

 

 V. Șef al secretariatului (perioadănedeterminată);

1. Sarcinile de bază ale funcţieipublice:

 

-          Asigurareaactivități administrative șiorganizatoriceainstanțeijudecătorești;

-          Identificareanecesităților legate de infrastructurainstanțeișielaborareapropunerilor de asigurare;

-          Organizareașiasigurareaactivității de achiziționareamărfurilorșiserviciilor;

-          Contribuirea la elaborareașiexecutareaplanurilorstrategice de dezvoltareainstanțeijudecătorești.

 

2. Cerinţelespecificepentruocupareafuncţieipublice:

 - studiisuperioarejuridice;

- cunoaşterealegislaţieiîndomeniu;

- 4 aniexperienţăprofesionalăîndomeniu;

- cunoaștereauneilimbi de circulație international (nivel B2);

- cunoaşterealimbii de stat;

- abilităţi de utilizare a computerului.

V. Bibliografiaconcursului:

1. ConstituţiaRepublicii Moldova;

2. Acte legislative specificedomeniului de specialitate:

  • Codul de ProcedurăCivilă al Republicii Moldova din 30.05.2003;
  • Codul Civil al Republicii Moldova din 06.06.2002;
  • CodulMuncii al Republicii Moldova din 28.03.2003;
  • CodulFamiliei al Republicii Moldova din 26.10.2000;
  • Codul Penal al Republicii Moldova din 18.04.2002;
  • Codul de procedurăpenală al Republicii Moldova din 14.03.2003;
  • CodulContravenţional al Republicii Moldova din 24.10.2008;
  • Codul de executare al Republicii Moldova din 24.12.2004;
  • Legea nr. 514-XIII din 06 iulie 1995 privindorganizareajudecătorească;
  • Legea nr. 87 din 21.04.2011 privindrepararea de către stat a prejudiciuluicauzatprinîncălcareadreptului la judecareaîntermenrezonabil a cauzeisau a dreptului la executareaîntermenrezonabil a hotărâriijudecătoreşti;
  • Legeacontenciosuluiadministrativ nr. 793 din 10.02.2000;
  • Legea nr. 982- XIV din 11.05.2000 privindaccesul la informaţie;
  • Legea nr. 190-XIII din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;

 3.  Acte legislative specificedomeniuluiserviciului public:

  • Legea nr. 158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţiapublicăşistatutulfuncţionarului public;
  • Legea nr. 25-XVI din 22.02.2008 privindCodul de conduită a funcţionarului public;
  • Legea nr. 16-XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese;
  •  Legea nr. 271-XVI din 18.12.2008 privindverificareatitularilorşi a candidaţilor la funcţiipublice;
  • Legea nr. 48 din 22.03.2012 privindsistemul de salarizare a funcţionarilorpublici;
  • Legea nr. 59 din 15.03.2007 privindstatutulșiorganizareaactivitățiigrefierilor din cadrulinstanțejudecătorești.

4.  Legislaţia CEDO.

5. Alteacte legislative îndomeniul.

 Pentruinformaţiisuplimentare:

Telefon de contact: 0231 22212, 0231 22277, 0231 60621.

Adresapoştală: mun. Bălţi, str. Hotinului 43.

Persoana de contact:

Ceban Natalia, Şef al Secretariatuluiinterimar;

Levco Tatiana, specialist principal înServiciulresurseumane