A A A

Judecătoria Bălţi anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de grefier

26 Octombrie 2017 | 0

Judecătoria Bălţi anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante

De grefier(termen limită 14 noiembrie 2017 )

 

În conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009,  Judecătoria Bălţi anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de:

 

-  Grefier (Sediul Sîngerei) temporar

  

I. Condiţiile de bazăpentruparticipare la concurs:

 

La  funcţi apublică vacant poate candida persoana care îndeplineşte următoarele condiţii: 

-   deţine cetăţenia Republicii Moldova;

-   dispune de capacitatea deplină de exerciţiu;

-   nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;

-   este aptă din punct de vedere al sănătăţii;

-   are studiile necesare prevăzute pentru funcţia public respectivă;

-   nu are antecedente penale nestinse;

-   nu esteprivată de dreptul de a ocupa funcţii publice;

-   cunoaşte limba de stat;

-   îndeplineşte cerinţele specific pentru ocuparea funcţiei.

 

 II.  Persoanele interesate urmează să depună personal Dosarul de concurs, care conţine:

-   formularul de participare;

-   copia buletinului de identitate;

-   copia diplomei de studii şi suplimentul la diplomă1;

-  copiile  certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;

-   copia carnetului de muncă;

-   documentele de evidenţă militară – pentru recruţi şi rezervişti;

-   cazierul judiciar 2.

  

NOTĂ:

Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.

 1Candidaţii  care deţin acte de studii eliberate de instituţiile de învăţămînt acreditate în  ţara de provenienţă urmează să prezinte Certificatul de recunoaştere şi echivalare, act eliberat de către Ministerul Educaţiei.

2Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere.În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost învingător, sub sancţiunea  neemiterii actului administrativ de numire.

 

 III. Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs pînă la data de 14 noiembrie  ora 17:00

 

 IV. Grefier;

 

1. Sarcinile de bază ale funcţiei publice:

-punerea în aplicare a actelor legislative şi normative;

- asigurarea  suportului administrative şi organizaţional completului de judecată în scopul  înfăptuirii efective  a procesului de judecată;

- întocmirea actelor procesuale şi executarea obligaţiunilor procesuale, prevăzute de Codul de Procedură Penală, Codul de Procedură Civilă şi Codul Contravenţional;

- asigurarea utilizării si stemului de înregistrare audio ”Femida” a Programului Integral de Gestionare a Dosarelor în cadrul examinării  cauzei;

 

2. Cerinţele specific pentru ocuparea funcţiei publice:

 - studii superioare juridice;

 - cunoaşterea legislaţiei în domeniu;

 - cunoaşterea limbii de stat;

 - abilităţi de utilizare a computerului.

  

 

Bibliografia concursului:

1. Constituţia Republicii Moldova;

2. Acte legislative specific domeniului de specialitate:

·         Codul de ProcedurăCivilă al Republicii Moldova din 30.05.2003;

·         Codul Civil al Republicii Moldova din 06.06.2002;

·         CodulMuncii al Republicii Moldova din 28.03.2003;

·         CodulFamiliei al Republicii Moldova din 26.10.2000;

·         Codul Penal al Republicii Moldova din 18.04.2002;

·         Codul de procedurăpenală al Republicii Moldova din 14.03.2003;

·         CodulContravenţional al Republicii Moldova din 24.10.2008;

·         Codul de executare al Republicii Moldova din 24.12.2004;

·         Legea nr. 514-XIII din 06 iulie 1995 privind organizarea judecătorească;

·         Legea contenciosului administrativ nr. 793 din 10.02.2000;

·         Legea nr. 982- XIV din 11.05.2000 privind accesul la informaţie;

·         Legea nr. 190-XIII din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;

 3.  Acte legislative specific domeniului serviciului public:

·         Legea nr. 158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia public şi statutul funcţionarului public;

·         Legea nr. 25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;

·         Legea nr. 16-XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese;

·         Legea nr. 1264-XV din 19.07.2002 privind declararea şi controlul veniturilor şi a proprietăţii demnitarilor de stat, judecătorilor, procurorilor, funcţionarilor publici şi a unor persoane cu funcţie de conducere;

·          Legea nr. 90-XVI din 25.04.2008 cu privire la prevenirea şi combaterea corupţiei;

·          Legea nr. 271-XVI din 18.12.2008 privind verificarea titularilor şi a candidaţilor la funcţii publice;

·         Legea nr. 48 din 22.03.2012 privind sistemul de salarizare a funcţionarilor publici;

·         Legea nr. 59 din 15.03.2007 privind statutul și organizarea activității grefierilor din cadrul instanțe judecătorești;

·         Legea nr. 325 din 23.12.2013 privind testarea integrităţii profesionale;

·         Horărîrea Guvernului nr. 94 din 01.02.2013 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la evaluarea performanţelor colective.

·         Hotărîrea Guvernului nr. 134 din 22.02.2013 privind stabilirea valorii admise a cadourilor simbolice, a celor oferite din politeţe sau cu prilejul anumito racţiuni de protocol;

·         Alteacte legislative.

 

Pentruinformaţiisuplimentare:

Telefon de contact: 0231 22212, 0231 22277, 0231 60621.

Adresapoştală: mun. Bălţi, str. Hotinului 43.

Persoana de contact:

 

Levco Tatiana, ȘefServiciuResurseUmane.