A A A

Judecătoria Bălţi anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de Specialist principal Secția evidență și documentare procesuală a cauzelor civile, comerciale și de contencios administrativ sediul Fălești (perioadă determinată)(termen limită

05 Februarie 2023 | 84

I. Condiţiile de bază pentru participare la concurs:
 
La funcţia publică vacantă poate candida persoana care îndeplineşte următoarele condiţii: 
-   deţine cetăţenia Republicii Moldova;
-   dispune de capacitatea deplină de exerciţiu;
-   nu a împlinit vârsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
-   este aptă din punct de vedere al sănătăţii;
-   are studiile necesare prevăzute pentru funcţia public respectivă;
-   nu are antecedente penale nestinse;
-   nu este privată de dreptul de a ocupa funcţii publice;
-   cunoaşte limba de stat;
-   îndeplineşte cerinţele specific pentru ocuparea funcţiei.
 
 II.  Persoanele interesate urmează să depună personal Dosarul de concurs, care 
conţine:
-   formularul de participare;
-   copia buletinului de identitate;
-   copia diplomei de studii şi suplimentul la diplomă1;
-  copiile certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de 
specializare;
-   documentele de evidenţă militară – pentru recurți şi rezervişti;
-   cazierul judiciar;
-   certificat medical. 
  
NOTĂ:
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu 
documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
 1Candidaţii care deţin acte de studii eliberate de instituţiile de învăţământ acreditate în  
ţara de provenienţă urmează să prezinte Certificatul de recunoaştere şi echivalare, act 
eliberat de către Ministerul Educaţiei.
 III. Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs până la data de 
28.02.2023 ora 17:00
 IV. Specialist principal Secția evidență și documentare procesuală a cauzelor civile, 
comerciale și de contencios administrativ Sediul Fălești perioadă determinată
Sarcinile de bază ale funcţiei publice:

1. Ținerea evidenţei şi documentarea procesuală pe dosarele civile, comerciale şi de 
contencios administrativ; 
2. Primirea și înregistrarea electronică a cauzelor civile, comerciale şi de contencios 
administrativ în Programul Integrat de Gestionare a Dosarelor;
3. Primirea și înregistrarea manuală a cauzelor în registru și fișa de evidență;
4. Întocmirea rapoartelor trimestriale, semestriale și anuale cu privire la statistica judiciară;
5. Întocmirea notelor informative şi răspunsurilor la interpelările primite spre executare;
6. Asigurarea transmiterii dosarelor și materialelor în arhiva instanței.

2. Cerinţele specific pentru ocuparea funcţiei publice: 
 - studii superioare juridice;
- experiență în domeniu – 1 an;
- cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- cunoaşterea limbii de stat; 
- abilităţi de utilizare a computerului.
Bibliografia concursului:
1. ConstituţiaRepublicii Moldova; 
2. Acte legislative specific domeniului de specialitate:
  Codul de Procedură Civilă al Republicii Moldova;
  Codul Civil al Republicii Moldova;
  Codul Muncii al Republicii Moldova din 28.03.2003;
  Codul Familiei al Republicii Moldova;
  Codul de executare al Republicii Moldova;
  Legea nr. 514-XIII din 06 iulie 1995 privind organizarea judecătorească;
  Legea contenciosului administrativ;
  Legea nr. 982- XIV din 11.05.2000 privind accesul la informaţie;
  Legea nr. 190-XIII din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;
   
 3.  Acte legislative specific domeniului serviciului public:
  Legea nr. 158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia public şi statutul funcţionarului 
public;
  Legea nr. 25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
   Legea nr. 90-XVI din 25.04.2008 cu privire la prevenirea şi combaterea corupţiei;
   Legea nr. 271-XVI din 18.12.2008 privind verificarea titularilor şi a candidaţilor la 
funcţii publice;

Pentru informaţii suplimentare:
Telefon de contact: 0231 60782.
Adresa poştală: mun. Bălţi, str. Hotinului 43.
Persoana de contact:
Mușac Irina, Șef Serviciu Serviciu Resurse Umane