A A A

Judecătoria Bălţi anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist Secția penală și contravențională sediul Fălești (termen limită 28.02.2023)

05 Februarie 2023 | 4

I. Condiţiile de bază pentru participare la concurs:
 
La  funcţia publică vacantă poate candida persoana care îndeplineşte următoarele condiţii: 
-   deţine cetăţenia Republicii Moldova;
-   dispune de capacitatea deplină de exerciţiu;
-   nu a împlinit vârsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă;
-   este aptă din punct de vedere al sănătăţii;
-   are studiile necesare prevăzute pentru funcţia public respectivă;
-   nu are antecedente penale nestinse;
-   nu este privată de dreptul de a ocupa funcţii publice;
-   cunoaşte limba de stat;
-   îndeplineşte cerinţele specific pentru ocuparea funcţiei.
 
 II.  Persoanele interesate urmează să depună personal Dosarul de concurs, care 
conţine:
-   formularul de participare;
-   copia buletinului de identitate;
-   copia diplomei de studii şi suplimentul la diplomă1;
-  copiile certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de 
specializare;
-   documentele de evidenţă militară – pentru recurți şi rezervişti;
-   cazierul judiciar;
-   certificat medical. 
  
NOTĂ:
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu 
documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
 1Candidaţii  care deţin acte de studii eliberate de instituţiile de învăţământ acreditate în  
ţara de provenienţă urmează să prezinte Certificatul de recunoaştere şi echivalare, act 
eliberat de către Ministerul Educaţiei.
 III. Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs până la data de 
28.02.2023 ora 17:00
 IV. Specialist Secția penală și contravențională Sediul Fălești
 1. Sarcinile de bază ale funcţiei publice:

1. Asigurarea eliberării şi expedierii documentelor executorii ale actelor judecătoreşti pe 
dosarele penale și contravenționale;
2. Asigurarea expedierii comunicărilor necesare de punere în executare a deciziilor/ sentințelor 
judecătorești;
3. Verificarea executării deciziilor/ sentințelor/ încheierilor și anexarea la dosar a 
comunicărilor ce confirmă executarea documentului executoriu;
4. Pregătirea și eliberarea copiilor deciziilor/sentințelor /încheierilor judecătoreşti la 
solicitare;
5. Contribuirea la întocmirea rapoartelor statistice.
2. Cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei publice: 
 - studii superioare juridice;
- cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- cunoaşterea limbii de stat; 
- abilităţi de utilizare a computerului.
Bibliografia concursului:
1. Constituţia Republicii Moldova; 
2. Acte legislative specific domeniului de specialitate:
  Codul de Procedură Civilă al Republicii Moldova;
  Codul Civil al Republicii Moldova;
  Codul Muncii al Republicii Moldova din 28.03.2003;
  Codul Familiei al Republicii Moldova;
  Codul de executare al Republicii Moldova;
  Legea nr. 514-XIII din 06 iulie 1995 privind organizarea judecătorească;
  Legea contenciosului administrativ;
  Legea nr. 982- XIV din 11.05.2000 privind accesul la informaţie;
  Legea nr. 190-XIII din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;   
 3.  Acte legislative specific domeniului serviciului public:
  Legea nr. 158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia public şi statutul funcţionarului 
public;
  Legea nr. 25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
  Legea nr. 271-XVI din 18.12.2008 privind verificarea titularilor şi a candidaţilor la funcţii 
publice;
  Legea nr. 325 din 23.12.2013 privind testarea integrităţii profesionale;
  Hotărârea Guvernului nr. 134 din 22.02.2013 privind stabilirea valorii admise a cadourilor 
simbolice, a celor oferite din politeţe sau cu prilejul anumitor acţiuni de protocol;
  Alte acte legislative.


Pentru informaţii suplimentare:
Telefon de contact: 0231 60782.
Adresa poştală: mun. Bălţi, str. Hotinului 43.
Persoana de contact:
Mușac Irina, Șef Serviciu Serviciu Resurse Umane