I. Condiţiile de bază pentru participare la concurs:
La funcţia publică vacantă poate candida persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- dispune de capacitatea deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vârsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă;
- este aptă din punct de vedere al sănătăţii;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcţia public respectivă;
- nu are antecedente penale nestinse;
- nu este privată de dreptul de a ocupa funcţii publice;
- cunoaşte limba de stat;
- îndeplineşte cerinţele specific pentru ocuparea funcţiei.
II. Persoanele interesate urmează să depună personal Dosarul de concurs, care
conţine:
- formularul de participare;
- copia buletinului de identitate;
- copia diplomei de studii şi suplimentul la diplomă1;
- copiile certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de
specializare;
- documentele de evidenţă militară – pentru recurți şi rezervişti;
- cazierul judiciar;
- certificat medical.
NOTĂ:
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu
documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
1Candidaţii care deţin acte de studii eliberate de instituţiile de învăţământ acreditate în
ţara de provenienţă urmează să prezinte Certificatul de recunoaştere şi echivalare, act
eliberat de către Ministerul Educaţiei.
III. Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs până la data de
28.02.2023 ora 17:00
IV. Specialist Secția civilă, comercială și de contencios administrativ Sediul Fălești
1. Sarcinile de bază ale funcţiei publice:
1. Asigurarea eliberării şi expedierii documentelor executorii ale actelor judecătoreşti pe dosarele
civile, comerciale şi de contencios administrativ;
2. Asigurarea expedierii comunicărilor necesare de punere în executare a hotărârilor
judecătoreşti;
3. Verificarea executării hotărârilor și anexarea la dosar a comunicărilor ce confirmă
executarea documentului executoriu;
4. Pregătirea și eliberarea copiilor hotărârilor, deciziilor, încheierilor judecătoreşti și titlurilor
executorii la solicitare;
5. Contribuirea la întocmirea rapoartelor statistice.
2. Cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei publice:
- studii superioare juridice;
- cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- cunoaşterea limbii de stat;
- abilităţi de utilizare a computerului.
Bibliografia concursului:
1. Constituţia Republicii Moldova;
2. Acte legislative specific domeniului de specialitate:
Codul de Procedură Civilă al Republicii Moldova;
Codul Civil al Republicii Moldova;
Codul Muncii al Republicii Moldova din 28.03.2003;
Codul Familiei al Republicii Moldova;
Codul de executare al Republicii Moldova;
Legea nr. 514-XIII din 06 iulie 1995 privind organizarea judecătorească;
Legea contenciosului administrativ;
Legea nr. 982- XIV din 11.05.2000 privind accesul la informaţie;
Legea nr. 190-XIII din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;
3. Acte legislative specific domeniului serviciului public:
Legea nr. 158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia public şi statutul funcţionarului
public;
Legea nr. 25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
Legea nr. 90-XVI din 25.04.2008 cu privire la prevenirea şi combaterea corupţiei;
Legea nr. 271-XVI din 18.12.2008 privind verificarea titularilor şi a candidaţilor la
funcţii publice;
Pentru informaţii suplimentare:
Telefon de contact: 0231 60782.
Adresa poştală: mun. Bălţi, str. Hotinului 43.
Persoana de contact:
Mușac Irina, Șef Serviciu Serviciu Resurse Umane