A A A

Judecătoria Bălţi anunță concursul pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal Serviciul financiar-economic (termen limită 28.02.2023) 

05 Februarie 2023 | 3

În conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin 
concurs aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, Comisia de concurs a  
Judecătoriei Bălţi anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de: 
Specialist principal Serviciul financiar-economic.
I. Condiţiile de bază pentru participare la concurs:
La funcţiile publice vacante poate candida persoana care îndeplineşte următoarele condiţii: 
-   deţine cetăţenia Republicii Moldova;
-   dispune de capacitatea deplină de exerciţiu;
-   nu a împlinit vârsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă;
-   este aptă din punct de vedere al sănătăţii;
-   are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
-   nu are antecedente penale nestinse;
-   nu este privată de dreptul de a ocupa funcţii publice;
-   cunoaşte limba de stat;
-   îndeplineşte cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei.
 
 II.  Persoanele interesate urmează să depună personal Dosarul de concurs, care 
conţine:
-   formularul de participare;
-   copia buletinului de identitate;
-   copia diplomei de studii şi suplimentul la diplomă1;
-   copiile certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de 
    specializare;
-   copia carnetului de muncă;
-   documentele de evidenţă militară – pentru recruţi şi rezervişti;
-   cazierul judiciar;
-   certificat medical.
  
NOTĂ:
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu 
documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
 1Candidaţii care deţinacte de studii eliberate de instituţiile de învăţământ acreditate 
în ţara de provenienţă urmează să prezinte Certificatul de recunoaştere şi echivalare, act 
eliberat de către Ministerul Educaţiei. 
 III. Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs –28.02.2023, ora 
17:00.
 1.  Sarcinile de bază ale funcţiei publice:
 
1. Asigurarea evidenței activelor, serviciilor procurate și decontărilor cu furnizorii;
2. Participarea la procesul de achiziții publice de bunuri și servicii;
3. Întocmirea documentelor de plată și prezentarea acestora pentru efectuarea plăților la 
Trezoreria de Stat;
4. Ținerea evidenței contabile a bunurilor materiale ale instanței;
5. Contribuirea la efectuarea inventarierii generale a patrimoniului instanței, evaluarea și 
reflectarea rezultatelor în evidența contabilă.
 
 
2. Cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei publice: 
 - studii superioare de specialitate;
- cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- 1 an experienţă profesională în domeniu;
- cunoaşterea limbii de stat; 
- abilităţi de utilizare a computerului.
IV. Bibliografia concursului:
1. Constituţia Republicii Moldova; 
2. Acte legislative specifice domeniului de specialitate:
  Codul Muncii al Republicii Moldova din 28.03.2003;
  Legea contabilității nr.113 27.04.2007 
  Legea nr. 514-XIII din 06 iulie 1995 privind organizarea judecătorească;
  Legea nr. 982- XIV din 11.05.2000 privind accesul la informaţie;
  Legea nr. 190-XIII din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;
 3.  Acte legislative specific domeniului serviciului public:
  Legea nr. 158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului 
public;
  Legea nr. 25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
  Legea nr. 16-XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese;
 Legea nr. 271-XVI din 18.12.2008 privind verificarea titularilor şi a candidaţilor la funcţii 
publice;
  Legea nr. 48 din 22.03.2012 privind sistemul de salarizare a funcţionarilor publici;
 Pentru informaţii suplimentare:
Telefon de contact: 0231 60782
Adresa poştală: mun. Bălţi, str. Hotinului 43.
Persoana de contact: 
Muşac Irina, șef al Serviciului resurse umane