La 30.06.2023 a avut loc ședința de schimb de bune practici la care au participat Șefii Secretariatului, Șefi/ specialiști Secția Generalizare, sistematizare, monitorizare a practicii judiciare şi relații publice din cadrul instanțelor de judecată din circumscripția Curții de Apel Bălți, precum și reprezentanții Agenției de Administrare a Instanțelor Judecătorești
În cadrul ședinței menționate au fost purtate discuții privind:
- perfectarea dosarelor administrative pe format de hârtie cât și format electronic
- procesul de înregistrare și soluționare a petițiilor
- importanța activității pe social media a instanței
Suplimentar au fost analizate modificările asupra Instrucţiunii referitor la activitatea de evidenţă şi documentare procesuală în judecătorii şi curţile de apel.
Recomandările formulate au fost expediate Consiliul Superior al Magistraturii.
Toți participanții la ședință au relevat utilitatea activității de schimb de bune practici dintre judecătoriile din circumscripția Curții de Apel Bălți, precum și necesitatea extinderii acestei activități la nivel de întreaga republică, inițiativă salutată și susținută de reprezentații Agenției de Administrare a Instanțelor Judecătorești.
Ședința următoare a fost planificată pentru discuții asupra activității de executare a hotărârilor judecătorești, precum și asupra procedurii de evaluare a activității funcționarilor publici.